שלום רב, השנה הודעתי לגננת שאני לא ממשיך יותר בגן, מדובר בגן פרטי. בשנה הקודמת הינו חתומים על חוזה שבו יש סעיף שבמידה ואנחנו יוצאים מהגן במהלך שנת הלימודים אנחנו מחויבים לשלם פיצוי בסכום של חודש אחד משכר הלימוד. השנה לא חתמנו על חוזה חדש רק שילמנו את דמי הרישום והביטוח לשנת הלימודים. על העזיבה הודענו כשבוע מראש והגננת דורשת שנשלם לה פיצוי כי החוזה של שנה שעברה תקף מכיוון ששילמנו דמי רישום וביטוח לשנה הנוכחית, השאלה היא האם אנו מחויבים בתשלום הפיצוי?
שלום רב
חשוב לבדוק את תנאי ההסכם הקודם ותחולתו לפני מתן מענה.
יכול ובנסיבות המוזכרות בשאלתך אינך מחויב בפיצוי אולם חשוב להבין מה הסיבה בגינה לא נחתם הסכם חדש.
האם היא ביקשה חתימתכם על הסכם חדש? האם היא שלחה מייל הקובע כי תנאי ההסכם הקודם יחולו? האם נאמר בע"פ או שמא המדובר בהתנהלות שלה שלא פעלה להחתים על הסכם?
אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיא הרשקוביץ, עו"ד מגשר ובורר
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בזמנו נאמר לנו שאנחנו צריכים לחתום על מסמכים אך בסופו של דבר הנושא פוספס ועבר לסדר היום.
בפגישה האחרונה מול הגן טענו שאנחנו לא מחויבים לשלם מכיוון שלא חתמנו על חוזה והגננת טענה מנגד שהיא לא מחתימה כל שנה על חוזה חדש, הכל נאמר בעל פה ואין שום תיעוד לנושא בכתב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיא הרשקוביץ, עו"ד מגשר ובורר
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חוזה יכול להיכרת גם בע"פ. מעבר לכך על עסקה זאת ככל הנראה לא חלים דיני הגנת הצרכן המאפשרים ביטול עסקה 14 יום מיום קבלת ההסכם ש(במצבים מסויימים) שכן מדובר בעסקה בין שני בעלי עסקים. למרות זאת ח...
המשך תשובה