שלום יש לי שאלה האם חברת סלולר מחויבת לבדוק את המידע שקיבל הלקוח כמו שהחברת פרטנר טוענת שאני הייתי במרכז השירות בפתח תיקווה כולל שבוצע גם עיסקה שם ולמרות שאני טוען ומעולם לא הייתי בעיר הזאות העים החברה חיבת ליבדוק כול מידע ליפני שמוסרים אותו ללקח ועים מותר לחברה לזייף מידע כי מנהל מוקד אמר לי שמותר לחברה לזייף מידע על הלקוח
שלום רב
לחברת הסלולר יש חובה לאמת שלקוח הניגש אליה לבצע כל עסקה הינו הלקוח הרשום ורק אז לחייבו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב אכן יכול להתרחש מקרה כזה אך אין פיתרון ממשי מלבד אחריות אישית של הקבלן במסגרת חוזה. אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות....
המשך תשובה