היוש אני בעלת עסק בתחום האופה והקמנו לפני שנה מועדון לקוחות ללא עלות לצורך צבירת נקודות ומימ ושם בחנות. אני רוצה לבטל את המועדון ובתקנון רשום שאני יכולה לבטלו בכל עת. אני עדין חושששת האם אין לי בעיה חוקית לבטל את המועדון? האם החוק מחייב מתן התראה?
שלום רב
לאחרונה תוקן חוק הגנת הצרכן ונקבע כי בעל מועדון לקוחות לא רשאי באופן אוטומטי לבטל מועדון הלקוחות ויש הגבלות על כך בהתאם לנסיבות המקרה כך שהביטול יחול בין 3-9 חודשים (תלוי בסוג המועדון).
התנהלות בניגוד לתיקון אף אם נאמר אחרת בתקנון יכולה לחשוף אתכם להתביעות מכח חוק הגנת הצרכן.
את מוזמנת לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה,בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיא הרשקוביץ, עו"ד מגשר ובורר
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום בני האינטואיציה שלך לא מטעה אותך. הזמנת עבודה מול לקוחות היא נכונה ומחייבת כדי למנוע משברים מול לקוחות, ולקיים תיאום ציפיות מלא מולם מה שיביא לשקט תעשייתי וללקוחות מרוצים שישמחו להמליץ עליך בהמ...
המשך תשובה