חתמנו על חוזה עם לקוח ואחרי שבוע הוא ביקש להוסיף סעיף חדש. אנחנו מוכנים, אבל לא ברור מה הדרך הנכונה לעשות את זה.
הסעיף החדש – הוא קשור לתשלום? לזמני אספקה? לאחריות שלכם?
האם הוא צרף לבקשה את נוסח הסעיף בכתב או שהכול עדיין בעל פה?
אם תשתפו את הנוסח או את הכיוון, נוכל להראות איך הכי נכון לפתור את הנושא בצורה אופטימלית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בישראל קיים חוק הגנת הצרכן שמעניק תקופת "הרהור" של 14 ימים בעסקאות מסוימות (בעיקר קניות מרחוק, בדלת הבית, או בחוזים למתן שירותים). זאת למעט מוצרים ושירותים שהחוק מחריג. בעסקאות עסקיות רגילות בדרך כלל ...
המשך תשובה