ישבנו עם בעל אולם אירועים ולאחר שעות של שיכנועים מצד בעל האולם חתמנו על הסכם לעריכת חתונה לא השארנו מקדמה כי לא באנו מוכנים לזה לאחר פחות מ24 שעות חזרנו למקום וביקשנו לבטל את החוזה. בעל האולם הפנה אותנו לסעיף שאומר שעד 10 ימים מחתימת החוזה אנחנו מחוייבים בקנס של 3000 שח. למרות שטען בזמן החתימה שאין שום דבר מחייב בחוזה ונכון אנחנו לא היינו אחראים ומפאת השעה המאוחרת חתמנו בלי לעבור כל הסעיפים. האם אנחנו חייבים לשלם למרות שלא עברו 24 שעות אודה לכם אם תענו בהקדם כי הזמן אוזל ומתקרב לקנס כואב יותר
יש לקרוא את החוזה היטב ולבדוק, על מנת לתת תשובה אחראית ומנומקת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
זאב שלום רב בהמשך לשיחתנו הטלפונית, יש לפעול במהרה במקרה זה שכן מעבר להפרת ההסכם יכולה להתגלגל עליך חבות פלילית מעבר לנזק הכספי. אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות...
המשך תשובה