שלום, חתמתי חוזה שכירות עם בחורה שמתברר שהיא פושטת רגל יומיים לאחר החתימה הבהרתי לה כי אין בכוונתי לתת לה מפתחות לדירה וברצוני לבטל את החוזה. הבחורה חד הורית והודיעה כי בכוונתה לתבוע אותי על סך של 51,000 ש"ח האם ישנה עילה לתביעה , הבחורה בחובות לארנונה ויש נגדה תיקי הוצאה לפועל רבים?
יש לקרוא את החוזה בינך לבינה ולפעול מיידית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב לקבל פרטים נוספים כדי להבין תמונה מלאה. כך לדוגמה האם היו פיגורים בתשלום? האם הוגשה נגדך תביעה? האם יש רישום שלישי בbdi/ כמו כן יחשוב להבין אילו נזקים נגרמו לך, האם לדוגמה חזרו תשלומ...
המשך תשובה