אני מנהל מו"מ לרכישת דירה והעו"ד מבקש 2/3 מהשכ"ט עוד לפני ניהול המו"מ האם זה מקובל?
שלום שמואל,
מקובל או לא, זו החלטתך.
אינני נכנסת לשיקוליו של עורך הדין, מה עליו לבדוק טרם החתימה ומה מכילה עבודת ההכנה.
בברכה,
רויטל זהר ירון, עו"ד ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב ושבוע טוב. ככל שהבנתי נכון מדובר בחברה בע"מ שעשתה שימוש בשטח שבבעלותך ללא תשלום דמי שכירות. חשוב להבין מה כוונתך שהעסק נסגר? האם החברה נסגרה על ידי רשם החברות (גם אם עסק נסגר אין זה אומר שסב...
המשך תשובה