שלום. יש לנו שכנים מאוד רועשים ולא ניתן להגיע איתם להסדר(אם הד הורית עם 5 ילדים). יוצא לנו לפחות פעמיים ביום לבקש מהם להיות בשקט - יש לנו תינוק בן חודשיים. מהן זכויותיי להפר חוזה במקרה שישנו מטרד מצד השכנים? תודה מראש ושנה טובה!

אינה שלום ,
במקרים כגון אלו יש לפנות לבעל הנכס אשר על פי חוק עליו לאפשר שמוש סביר במושכר כולל מניעת רעש בלתי סביר אשר נגרם מן השכנים .
שנה טובה.
עו"ד דרורית מלינרסקי -מנהלת הפורום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב, ככלל במקרים כגון אלו -ש לעיין בחוזה השכירות ובסעיפיו לאחר מכן ניתן לייעץ לך נכונה האם אכן ניתן לעשות כן . כל טוב. עו"ד דרורית מלינרסקי - מנהלת הפורום. ...
המשך תשובה