שלום, לבית פרטי יש מרפסת גדולה בקומה העליונה של כ 30 מ"ר האם ניתן לבצע סגירה של המרפסת - כולה / חלק ממנה ע"י קיר או זכוכית ובכך להרחיב את שטחה של הקומה?
הדבר יתאפשר ככל וקיימות לך זכויות בניה שלא ניצלת. עצם הצמדת המרפסת לדירה כמוהו כהמרת שטח זה לשימוש עיקרי הנדרש להיות תואם תכנית.
לבדיקת יתרת הזכויות אתה מוזמן ליצור עימנו קשר
בהצלחה
מורן גור, עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, אכן בהעדר היתר ו/או הסכמות בעלי הדירות בהתאם לכללים שבחוק, הבניה אינה חוקית. נראה שהבניה פוגעת ומסיגה גבול ברכוש המשותף, ואסורה על השוכרת אשר אין לה זכויות בעלות בדירה ואו בכל חלק בבניין, ו...
המשך תשובה