שלום רב, אני מתגורר בדירת גג, ובגג בו אני בונה את הסוכה, החלטתי להשאיר את הסוכה בנויה (ממוטות ברזל שחלקם מחוברים לקיר) ולשים מעליה רשת הצללה ע"מ שנוכל לשבת שם בימות הקיץ. פנו אלינו מהעירייה ודרשו להוריד זאת שכן אנו צריכים היתר בניה, האם זה נכון ?
רועי שלום
אין צורך בהיתר בניה ועסקינן בעבודה הפטורה מהיתר.
עם זאת יש לבחון את ההנחיות המרחביות לצד תיקון 101 לחוק.
אני מזמין אותך ליצור קשר למשרדנו על מנת לעזור ולבחון הסוגיה.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אבי שלום רב, יש לבחון כלל נתוני המקרה לעומקם. בין היתר זהות מדויקת של בעלי הקרקע, מהות הזכויות בקרקע והתנאים החלים במקום, ייעוד המקרקעין, תכניות בנין עיר החלות וכו` בכל אופן ברור מהשאלה שגם נוצר מ...
המשך תשובה