סעיף 9 לתקנות התכנון והבניה קובע כי לצורך הקלת תוספת יח"ד הנקראת "שבס" יש צורך בחתימת כל בעלי הזכויות על הבקשה, השאלה היא מתי שהדבר אינו אפשרי מבחינה טכנית (האנשים בחול ללא כתובת) או לוגיסטית (כשמדובר במגרש של מאות יח"ד), האם ישנה פסיקה או הוראה חוקית שאפשר להסתמך ע"י משלוח מכתב
.jpg)
שלום רב צריך לבחון כלל נתוני המקרה לרבות הטופוגרפיה והבניה המתבקשת. בעקרון יש להמנע מלגרום סיכון ואו מפגע לשכן. קיימות גישות מעט שונות בין ועדות תכנון ובניה שונות. מציע להגיע לועדה הרלוונטית ולברר ה...
המשך תשובה