2 דיירים מתוך 10 שישנם מקימים מרפסות תלויות ממתכת. הם קבלו אישור של 80% מהדיירים. אך היות ולחלק מהדירות יש רק בעלים אחד בעל או אשה הם טוענים שיש צורך בהסכמה נוספת של הדיירים הנותרים ששם 2 בני הזוג הם בעלים. האם זה נכון? תודה
אלכס שלום,
אכן כל בעלי הזכויות צריכים להיות חתומים.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב צריך לבחון כלל נתוני המקרה לרבות הטופוגרפיה והבניה המתבקשת. בעקרון יש להמנע מלגרום סיכון ואו מפגע לשכן. קיימות גישות מעט שונות בין ועדות תכנון ובניה שונות. מציע להגיע לועדה הרלוונטית ולברר ה...
המשך תשובה