שלום, ישנה יחידת דיור, מין מרתף או מחסן עם כניסה נפרדת בבית פרטי. היחידה היא חדר אחד שבו הכל. גודל היחידה בין 25-30 מ"ר, וגובהה כ - 1.95 מטר ! האם יחידה כזו ראויה למגורים ולהשכרה (גם בגלל התקרה הנמוכה) ? *לא ידוע מה רשום בנסח הטאבו על היחידה. תודה רבה.
חדר זה לא יכול לשמש למגורים כשטח עיקרי וככל ותפעיל אותו ככזה המדובר על שימוש שלא כדין.
ממליץ לקיים פגישה בנושא ולפתור את הבעיה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
משה שלום רב לא ברור מהשאלה האם היו כבר 75% מהשכנים שחתמו בפועל על בקשת ההיתר (לא רק שלא התנגדו) או אז קיימת מניעות מצד אלו שחתמו לחזור בהם לאחר מתן ההיתר. כמו כן מה תוכן ההתנגדויות וכיצד זה פתאום חזר...
המשך תשובה