שלום ברצוני לברר האם זקוקים לאישור עירייה להעברת שביל ציבורי כמעט לא שימושי למקום המיועד לו לפי תכנון תב"ע חדשה שמאושרת כבר העירייה לא עשתה את זה וברצוני לעשותו ולבטל את השביל הקיים כיון שנכנס לי מים בחצר מהשביל אשמח מאוד לתשובה תודה
מאז התיקון לחוק ההליכים קלים הרבה יותר.
ניתן לעשות זאת אך בשיתוף פעולה עם העירייה.
הריני עומד לרשותך לקדם האמור.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אורנה שלום רב יש לבחון המקרה. מבלי שפירטת כלל הנתונים, מניח שהבניה עליה את מדברת הינה לפי תכנית גגות, ומדובר בהרחבה של דירה קיימת ולא הוספת דירה. צריך לבחון כלל הנתונים כאמור, לרבות תקנון הבית המשותף...
המשך תשובה