היה לי נכס, דירה קטנה שהייתי אמורה להרחיב. קבלתי היתר שלמתי אגרות וערבות בנקאית. החלטתי למכור משיקולים כלכליים. הקונים העבירו לועדה ערבות בנקאית, אך הועדה מסרבת לשחרר את הערבות שלי בטענה שהתיק חייב לחזור לועדה לשינוי הבעלים על הנכס. מה אומר החוק בענין זה.
חנה שלום רב,
שחרור הערבות ייעשה בד"כ בתום הבניה לאחר שהרשות המקומית בדקה עמידה בכל תנאי היתר הבניה. היה ועבודת הבניה כוללת גם תוספת יח"ד, אזי יידרש בתום הבניה גם קבלת טופס 4.
הריני עומד לרשותך לעוד שאלות הבהרה.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, אכן בהעדר היתר ו/או הסכמות בעלי הדירות בהתאם לכללים שבחוק, הבניה אינה חוקית. נראה שהבניה פוגעת ומסיגה גבול ברכוש המשותף, ואסורה על השוכרת אשר אין לה זכויות בעלות בדירה ואו בכל חלק בבניין, ו...
המשך תשובה