שכן בנה מוסך לא חוקי ליד הבית , המוסך מרעיש למי נתן לפנות שיסגור המוסך ?
היתאם שלום רב,
הקמת מוסך באופן חוקי מצריך הוצאת היתר בניה, זהו החוק.
יש לבחון מהן ההשלכות התכנוניות של המוסך על ביתך ולפעול מול הרשות התכנונית הנוגעת לעניין.
הריני לרשותך בכל שאלת הבהרה.
בברכה,
מורן גור, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
משה שלום רב לא ברור מהשאלה האם היו כבר 75% מהשכנים שחתמו בפועל על בקשת ההיתר (לא רק שלא התנגדו) או אז קיימת מניעות מצד אלו שחתמו לחזור בהם לאחר מתן ההיתר. כמו כן מה תוכן ההתנגדויות וכיצד זה פתאום חזר...
המשך תשובה