בס"ד האם קבלן בינין מחויב לשמור תוכניות אינסטלציה? אציין שזהו בנין בן 14 שנים. מאחר ויש בעיה שורשית של סתימות חוזרות ונשנות בביוב, בקשתי מהקבלן את התוכניות, והוא טען שאין לו! אשמח לתשובה,תודה מראש ורד.
ישנן דרכים אלטרנטיביות לדלות את תכניות המבוקשות על ידך, חרף טענתו של הקבלן.
משרדנו ישמח לעזור.
בברכה,
עו״ד מורן גור
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום יונתן, מבין הקושי אתה יכול להתקשר למשרד ולפרט בעניין הערר והבניה המתוכננת ונשתדל לסייע בהצלחה, אמיר לנטון עו"ד מנהל פורום תכנון ובניה והיתרי בניה...
המשך תשובה