תודה לך על התשובה, בנוסף ברצוני לדעת האם ניתן לתבוע בגין הפרת הסכם שנחתם אך ורק בין הצדדים לא עו"ד? חתמנו יחד איתם על הסכמה מול המפקחת על הבתים המשותפים אך ההסכם התפוצף ופס"ק של המפקחת לא ניכנס לתוקף, האם בכל זאת הם יכולים לתבוע אותנו על הפרת הסכם?
הם יכולים לתבוע אתכם בגין הפרת הסכם אולם אתם יכולים לפנות למפקחת ו/או לבית המשפט לתביעה שכנגד.
הריני לרשותך להבהרות בטלפון.
בהצלחה,
עו"ד מורן גור
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלי שלום רב לא ברור מהשאלה מה אחוז ההסכמות שיש ומאיזה בניין. בכל אופן צריך לבחון כלל הנתונים, לרבות תיק הבית המשותף, התקנון, אופן רישום הבניינים והדירות ואופן קבלת החלטות בעניינם וכו`. יש לבחון גם הא...
המשך תשובה