שלום רב השבוע קיבלתי מכתב מעירית הוד השרון על כך שרוצים להגיע למדוד את הנכס. יש לנו שתי מרפסות מובנות בבית האחת מכוסה בסנטף (מקווה שכך קוראים לזה הפלסטיק)שהונח על גבי קורות הבטון והשניה בנינו סוכך מעץ גושני וכיסינו גם בסנתף כמו כן יש לנו בריכה אינטקס שקועה כחצי מור בתוך האדמה ודק של כ100 מטר. האם העיריה תחייב אותי לשלם על משהוא מהדברים הנל ? תודה ויום טוב דגנית
שלום רב דגנית.
האמור תלוי מועצה/ועדה מוניציפאלית
הריני לרשותך לאחר שיחת הבהרה בנדון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שי שלום רב, על פניו גם משרדך זכאי למרפסת ואף בגודל מלא ככל יתר הדירות, בין היתר לשם שמירת חזות אחידה לבניין ולאור שלכאורה אין גריעה מזכויות יתר בעלי הדירות למרפסות בגודל מלא. לשם השלמת התשובה, לרבות...
המשך תשובה