עו"ד נעמה וחניש, מגשרת

עו"ד נעמה וחניש, מגשרת

בן גוריון 1 , בני ברק (אזור המרכז)

מגשרת ותיקה ומנוסה בענייני משפחה וירושה. בעלת משרד עו"ד וגישור במגדל בסר 2 בני ברק, ובישוב רבבה (ליד אריאל)

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עו"ד נעמה וחניש מגשרת בעלת ניסיון של שנים רבות בניהול הליכי גישור במשפחה ובגירושין בפרט.

 

מעניקה ליווי מקצועי ומסור לבני הזוג בתהליך הפרידה עד למתן תוקף של פס"ד להסכם הגירושין. בתהליך הגישור לקראת הגירושין, מתבצעת בנייה משותפת של תכנית לחלוקת שהות של הילדים בבתי ההורים, תכנית כלכלית עבור הילדים ותכנית לחלוקת הרכוש. בניית ההסכמות נעשית ברוח טובה ומתוך הבנת הצרכים של כל בני המשפחה, מאפשרת לאב ולאם לאחר הגירושין, חיים של הורות משמעותית ושל קיום כלכלי מכבד.

 

מתמקצעת בין השאר, בניהול הליכי גישור במשפחות ברוכות ילדים, מתוך הבנה שיש לבני משפחה כזו צרכים יחודיים שיש להתייחס אליהם בתהליך הגירושין ולתת להם מקום.

 

עו"ד נעמה וחניש חברת לשכת עורכי הדין בישראל מאז שנת 1990 ומשמשת כמגשרת במשפחה משנת 2002, בעלת תואר ראשון במשפטים ותואר שני במשפטים במסלול ניהול וישוב סכסוכים (LL.M), שניהם מאוניברסיטת בר אילן. שימשה כמגשרת מהו"ת מטעם בתי המשפט, ונכללת ברשימת המגשרים המומלצים ע"י יחידת הסיוע על פי החוק החדש להסדר התדיינויות בסכסוכי משפחה. מרצה ומדריכה בקורסי גישור לאורך השנים במרכזי גישור שונים.  

 

עו"ד וחניש מנהלת הליכי גישור במשפחות שפרץ בהן סכסוך הקשור בענייני ירושה, במטרה ליישב את המחלוקת בין בני המשפחה ולהביא את מערכת היחסים המשפחתית למצב רצוי.

 

ניתן לתאם פגישה משותפת ראשונה לצורך היכרות והסבר על תהליך הגישור, ללא התחייבות.

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עו"ד נעמה וחניש, מגשרת
פניה ישירה אל עו"ד נעמה וחניש, מגשרת

למעלה