אסף  - פן עורכי דין

אסף - פן עורכי דין

מנחם בגין 150 קומה 11 , תל אביב (אזור המרכז)

משרד מקצועי ובעל ניסיון העוסק בייעוץ וייצוג משפטי בתחום הרשלנות הרפואית, בתאונות עבודה ותאונות דרכים ובתחום הביטוח.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 22 המלצות

על המשרד

עו"ד ניר אסף - בעל תואר ראשון במשפטים ומכהן כחבר בלשכת עורכי הדין. עבד במשרד מוביל שם היה מייצג חברות ביטוח, וכן ניהל תיקי תובעים מול חברות הביטוח במשך שנים רבות. ולכן בקיא באלמנטים של ניהול תביעות נזיקין. עו"ד אסף מתעסק גם בתביעות רשלנות רפואית ואף עבר קורס שנקרא "רפואה ומשפט- מיילדות וגניקולגיה" מטעם אוניברסיטת ת"א ואף מתעסק בליטיגציה אזרחית.

 

עו"ד עידו פן - בוגר תואר ראשון במשפטים בהצטיינות, וחבר בלשכת עורכי הדין. בעל ניסיון עשיר בתביעות נזיקין, ובליטיגציה אזרחית על כל היבטיה. עו"ד עידו פן עבד בפרקליטות האזרחית במחלקת נזיקין וגם במשרד עורכי דין המייצג תובעים בתביעות נזיקין.

 

עו"ד ד"ר יעקב אסף (MD) -בעל תואר ראשון בביולוגיה ובעל דוקטורט ברפואה מטעם האוניברסיטה העברית, מומחה ברפואה פנימית וכן ברפואה דחופה, ובעל תואר ראשון במשפטים, וחבר בלשכת עורכי הדין. עו"ד ד"ר יעקב אסף הינו שותף פעיל בניהול תיקי המשרד, בכל הקשור לתביעות בתחום הרשלנות הרפואית. וכן מהווה יועץ אסטרטגי ורפואי. ד"ר אסף הוא רופא פעיל המתמקצע ברפואה פנימית ורפואה דחופה.


המשרד מעניק שירות מקצועי בתחומים הבאים:

 

✔ דיני הנזיקין

✔ דיני הביטוח

✔ תחום הרשלנות הרפואית

 

צוות המשרד, מלווה כל אחד מהלקוחות שלו וכל תיק בפן המשפטי ובפן המשפט הרפואי כאחד.

 

לכל צוות ניסיון עשיר בתחום הליטיגציה האזרחית ובניהול המו"מ מול הגורמים השונים, המשרד שם את טובת לקוחותיו בחשיבות עליונה. ומגיע לתוצאות הטובות ביותר עבור לקוחותיו.

 
המשרד דוגל ביסודיות, מקצועיות, התמדה, דבקות במטרה, ומלווה את כל הלקוחות מתחילת ההליך המשפטי ועד לסופו. כמו כן, המשרד נשאר מעודכן בכל חידושי הפסיקה.


 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 22 המלצות)
  • 04/04/2022

    תודה לך עוד ניר. בזכות ההתמדה העקשנות והאמונה קיבלתי את מה שמגיע לי. בטפול בבקשה אני התייאשתי אך ניר לא. ניר עוד מקצועי נחוש ומעל לכל אנושי. ניר מלווה את הלקוח בסבלנות עד להשגת התוצאה הרצויה. ממליץ בחום ברכה ושוב תודה
     

  • 06/09/2020

    שירות מצוין.
     

  • 02/07/2020

    אני רוצה להודות לניר, עורך הדין שליווה אותי לאורך כל הדרך מביטוח לאומי שזה ארגון קטסטרופה ועד התביעה מול חברת ביטוח. אני כבר חשבתי שהמצב גמור עד שהמליצו לי עליו. הבנאדם פשוט תותח, אין לי מילים אחרות, גם הצליח להוציא קרוב ל-200 אלף, אבל הכי חשוב היחס, הוגן, מקשיב, מסביר כל הזמן, זמין לכל השאלות. שירות הכי טוב, אם תבחרו לא תצטערו, באחריות! ניר תודה רבה על הכל, שמחתי להכיר אותך איש יקר.
     

  • 11/03/2020

    רציתי להמליץ בחום על עו"ד עידו פן. שירות מקצועי, יחס אישי וזמינות מיידית תמיד כשטובת הלקוח לנגד עיניו. ללא ספק איעזר בשירותיו שוב בעת הצורך.
     

  • 11/03/2020

    ניר אסף הוא מקצוען אמיתי! עורך דין לענייני נזיקין ותביעות ביטוח לאומי מהשורה הראשונה. מקצועי, מנוסה ובעיקר אנושי (לא פחות חשוב מהשאר) מעבר לכך ראוי לציין כי ניר יודע לעשות את העבודה בנחישות, דיוק רב ומסירות מוחלטת והכי חשוב, לספק תוצאה שהיא הרבה מעבר למצופה. מומלץ בחום רב ומתוך ניסיון וכל מי שצריך (ונקווה שלא תצטרכו), הוא בהחלט מכיר את המערכת מבפנים, ויודע איך לדבר ועם מי לדבר, ללא ספק הוא פשוט מומחה בתחומו ועושה את עבודתו בעטיפה של יחסי אנוש חמים מהרמה הגבוהה ביותר! תודה על שירות שהוא מעל ומעבר למצופה!
     

  • 24/01/2020

    כמו שמצוין באתר ככה גם במציאות, עו"ד עידו פן מלווה אותי לאורך כל הדרך עד לקבלת כל הזכויות הרפואיות שמגיעות לי. הוא והמשרד שהוא מייצג מלווים אותי יד ביד, צעד צעד ועם המון אמפתיה, סובלנות ובכזו רגישות והבנה. (לי אישית היה ניסיון מר עם עו"ד קודם) כל מי שנפגע רפואית אני ממליצה בחום עליהם ואפשר לסמוך על עו"ד עידו פן, הוא מבצע את העבודה עד לפרטים הכי קטנים שקיימים בכל הבירוקרטיה הרפואית. שאפו לכם, המשיכו ככה, יישר כוח!
     

  • 20/01/2020

    שירות מקצועי וחם ברמה גבוהה מאוד. עו״ד עידו ליווה אותנו כל התיק במקצוענות אדירה, ובזכות זה הגענו לתוצאה הטובה ביותר בתיק. מומלץ בחום!
     

  • 11/12/2019

    ממליץ בחום! השתמשתי בשירותיו של עו"ד עידו פן למטרת תביעה. ללא ספק התיק נסגר בצורה הכי טובה שיכולתי לבקש. עידו ליווה אותי לכל הפגישות והדריך אותי בכל התהליך. מעבר לכך, לעתים היה לי לא קל לחזור לסיפור האישי שלי בכדי לתבוע ועידו עזר לי להתמודד. ללא ספק עידו אדם מאוד סימפתי, ענייני ומקצועי.
     

  • 11/12/2019

    לאחר שנעניתי בשלילה מאחד המוסדות, ולאחר שתי בקשות נאלצתי לפנות לעו"ד שיטפל בבקשתי. הומלץ לי לפנות לעוד ניר אסף. מהשיחה הראשונה עמו נרגעתי והבנתי שאני בידיים טובות. עו"ד ניר שידר אנושיות מקצועיות ואמינות. תהליך הבקשה נעשה בקפידה ובהשקעה. יישר כוח ותודה. ממליץ בחום. ישי
     

  • 22/10/2019

    ממליץ מאוד! עו"ד עידו פן נתן לי שירות מקצועי, אדיב ואיכותי. לאורך כל התהליך הוא היה סבלני, אינפורמטיבי וענה על כל שאלה. התביעה נסגרה על הצד הטוב ביותר עבורי והכל בזכותו.
     

מאמרים מאת אסף - פן עורכי דין
אסף  - פן עורכי דין
פניה ישירה אל אסף - פן עורכי דין

למעלה