עו״ד אייל רן

עו״ד אייל רן

הרצליה (אזור המרכז)

עוהד אייל רן מביא עימו 20 שנה של ניהול מו״מ , הקמת חברות , שותפויות וגיוסי הון

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד
עורך הדין אייל רן בעל 29 שנות ניסיון של תפקידי ניהול בכיר יחד עם הובלה של תחום משפט מסחרי, בין היתר, דיני חברות, יזמות עסקית, הקמת חברה, דיני מכרזים, הרמת מסך, ניירות ערך, תביעות כספיות, הייטק, הסכם סודיות, הסכם מייסדים, הסכם תיווך, הקמת חברות בחו"ל, פירוק חברות, זכיונות, זכויות זכיינים בפירוק חברה, סטארט אפ, חוזה מסחרי, חוזה שותפות, יבוא ויצוא, מכרזים ציבוריים, מיזוגים ורכישות, משקיעים זרים, ניהול נכסים, בעלי מניות, שיתוף פעולה עסקי, מייסדים, עסקאות בחו"ל, מכרז ממשלתי, עריכת חוזה, רכישת חברות, ליווי פרויקטים, רישוי עסקים, גיוס הון, משא ומתן, השקעות, ושותפויות.
בנוסף לכך, עורך הדין אייל רן בעל ניסיון ארוך טווח בליווי חברות בשלבים שונים של גיוסים והסכמים מסחריים. כמו כן, מאמין בעבודה שוטפת, יסודית ולא מתפשרת עם הלקוחות והצבת צרכיהם במקום הראשון.
 
 
עורך הדין אייל רן מאמין שייעוץ וליווי מקצועי ואישי בעת משא ומתן משפטי מסחרי הוא חלק בלתי נפרד בניהול רציף של חברה, בין אם מדובר בניסוח הסכמים מסחריים, הסכמי רכישה ומיזוג, מיזמים משותפים, הסכמי מימון, הסכמי שותפות, הסכמי מייסדים, והסכמי רכישת מניות, ישנה חשיבות רבה לייצוג אמין, זמין ולא מתפשר של עורך דין מתחילת ההליכים עד סיומם בעת החתימה על המסמכים הנדרשים.
 
צרו קשר על מנת לתאם פגישת ייעוץ כדי להתאים לכם פתרון משפטי נוח ומקצועי.

 

שפות: עברית , אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עו״ד אייל רן
פניה ישירה אל עו״ד אייל רן

למעלה