שירה טמיר, עו"ד ומגשרת

שירה טמיר, עו"ד ומגשרת

אחוזה 117 , רעננה (אזור השרון והסביבה)

עו"ד ומגשרת בתחום המשפחה. עוסקת בגישור משפחתי, גישור לגירושין, הסכמים מגוונים בתחום המשפחה, לרבות הסכמי ממון והסכמי גירושין בעלי אספקטים מסחריים.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עורכת הדין שירה טמיר הינה עו"ד משנת 2003. בוגרת האוניברסיטה העברית בירושלים. כמו כן, בעלת תעודת גישור מטעם לשכת עורכי הדין ובוגרת פרקטיקום בגישור משפחתי מטעם המרכז לגישור בעיריית רעננה.

המשרד עוסק בדיני משפחה ובמיוחד בגישור במשפחה ובהסכמים מגוונים בתחום המשפחה, כגון גישור בגירושין, הסכמי ממון, הסכם להורות משותפת, הסכם שלום בית או גירושין.
ייחודו של המשרד הוא בהבנה וראייה כוללת של טובת המערכת המשפחתית ומציאת פתרונות יצירתיים, שיאפשרו לבני הזוג או לצדדים לצאת לדרך חדשה. 
עורכת הדין שירה טמיר היא גם מטפלת רגשית בהכשרתה (בוגרת המסלול בבית ברל) ולכן בעלת כלים רבים גם מהתחום הטיפולי, בנוסף לתחום המשפטי, שהם מהותיים בתחום רגיש זה, בו פעמים רבות מעורבים גם ילדים. 

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שירה טמיר, עו"ד ומגשרת
פניה ישירה אל שירה טמיר, עו"ד ומגשרת

למעלה