עו"ד ולד טומשין

עו"ד ולד טומשין

קרית ביאליק (אזור הצפון)

עו"ד ולד טומשין מספק שירותי ייעוץ וייצוג משפטי בדיני נזיקין, רשלנות רפואית, ביטוח לאומי, תאונות דרכים וליטיגציה אזרחית-מסחרית.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 3 המלצות

על המשרד
עורך הדין ולד טומשין הוא בעל תואר ראשון במשפטים .LL.B ומשתתף באופן תדיר בהשתלמויות מטעם לשכת עורכי הדין. 
 
משרדו של עורך הדין ולד טומשין עוסק בייצוג תובעים בתחום נזקי הגוף על כל רבדיו וליטיגציה אזרחית.
  
תחומי פעילות המשרד: 
 
דיני נזיקין (נזקי גוף): תאונות דרכים, תאונות עבודה, תאונות אישיות, רשלנות של עיריות ובתי ספר, פוליסות סיעוד, פוליסות אובדן כושר עבודה, מיצוי זכויות מול הביטוח הלאומי.
 
רשלנות רפואית: ייצוג משפטי בתחומים בהם אירעה רשלנות רפואית ובהם רפואת שיניים, עיניים, היריון ולידה, הליכים כירורוגיים, אבחון לקוי ועוד.
 
ליטיגיציה אזרחית ומשפט מסחרי: ליטיגציה אזרחית (הופעות בבתי משפט), עריכת חוזים, ליווי חברות החל משלב ההקמה והרישום במרשמים לפי חוק וכן במעטפת החוזית והחוקית בכל הקשור לניהול החברה וביצוע הפעולות השונות בה.
   
משרדו של עורך הדין ולד טומשין מנהל את התיקים אל מול הלקוחות בשקיפות מלאה, תוך מתן שירות אישי ואכפתי, מקצועי, איכותי וחסר פשרות עד להשגת התוצאה המיטבית עבור הלקוח.

 

שפות: עברית אנגלית רוסית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 3 המלצות)
  • 26/12/2023

    ממליצה בחום להיעזר בשירותיו של עו``ד טומשין. מבצע את עבודתו נאמנה ומסביר כל שלב ושלב בתהליך בשפה פשוטה.
     

  • 25/12/2023

    בחור מקצועי מאוד, קשוב ומתחשב ויודע לתת ללקוח את מה שהוא צריך. נותן מענה לכל שאלה ומלווה אותך בצורה אישית לאורך כל הדרך.
     

  • 23/12/2023

    אין לי אלא להמליץ בחום על עבודתו של עו״ד ולד טומשין בעבודתו בתיק שלי. תוך זמן קצר מהפגישה הראשונה התבשרתי על קבלת פיצוי בתאונת דרכים שאירעה לי. ממליצה בחום.
     

עו"ד ולד טומשין
פניה ישירה אל עו"ד ולד טומשין

למעלה