עורכת דין אוריה חנן

עורכת דין אוריה חנן

בני ברמן 2 , נתניה (אזור השרון והסביבה)

משרד עורכת דין אוריה חנן הינו משרד בוטיק העוסק בדיני משפחה על כל רבדיו. עו"ד אוריה חנן הינה מגשרת מוסמכת בדיני משפחה ויישוב סכסוכים ואף מוסמכת לעריכת ייפוי כוח מתמשך מטעם לשכת עורכי הדין.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 6 המלצות

על המשרד

משרד עורכת דין אוריה חנן בעל ניסיון עשיר בתחום דיני המשפחה ומעניק שירות משפטי יסודי ומקצועי נטול פשרות החל מהרגע הראשון של קבלת התיק ועד לסגירתו, תוך חתירה אל עבר התוצאה האופטימלית והמיטבית עבור הלקוח. כמו כן, המשרד דוגל בהענקת יחס אישי, ליווי צמוד ואדיב לכל לקוח בעת טיפול בתיקים מורכבים ובעלי רגישות גבוהה.

 

תחומי עיסוק המשרד:

 

· סכסוכי גירושין מורכבים

· עריכת הסכמי גירושין

· הסכמי ממון

· מזונות ילדים

· מזונות אישה

· תביעת משמורת וחלוקת זמני שהות

· תביעה לחלוקת רכוש

· תביעה לכתובה

· עריכת ייפוי כח מתמשך

· עריכת צוואות

· צווי ירושה

· צווי קיום צוואה

· התנגדות לצווי ירושה

· התנגדות למתן צו לקיום צוואה

· הוצאת צווים לסעדים זמניים דחופים

· הסכמי הורות

· צווי הגנה

· אפוטרופסות

 

עורכת הדין אוריה חנן הינה בעלת תואר ראשון במשפטים (B.LL) מהמרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן ותואר שני במשפטים (LL.M) מאוניברסיטת בר אילן במסלול גישור – משפחה.

 

בנוסף לכך, מתנדבת עורכת הדין חנן בתכנית "שכר מצווה" של לשכת עורכי הדין. בעברה עסקה במשרד מוביל שעסק בדיני משפחה וירושה, צברה ניסיון רב והקימה את משרדה, אשר לו שני סניפים, בנתניה ואשקלון.

 

סניפי המשרד

נתניה: בני ברמן 2

אשקלון: רחוב צה"ל 3, בית אביאל

 

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 6 המלצות)
  • 16/06/2022

    עו"ד אוריה היא מקצועית ביותר, חדה, ברורה ונתנה לי מענה מדויק לצורכי. מעבר לכל זה היא מלאה באנושיות נתינה ואמפתית. מומלצת בחום
     

  • 24/05/2022

    חייבת להלל ולשבח את עו"ד אוריה . היא מעבר לעו"ד עם נתינה ענקית ..מלווה את הלקוחות ונותנת הרגשה טובה תמיד זמינה וקשובה בכל שעה. בשבילי בתהליך מכירת הדירה וכמו כן בהשכרת הדירה ..בדיקת החוזים בצורה מעולה תוך כדי שמסבירה ומייעצת את הכי נכון וטוב שאפשר. מבחינתי היא מס`1 ובהמשך הדרך כמובן אעזר רק בה. תודה לאוריה..שהיית איתי לאורך כל הדרך ונתת לי הרגשה שאני בידיים הכי טובות. 🙏❤
     

  • 23/05/2022

    מקצועית ברמות, אנושית מאוד, אוזן קשבת, חרוצה ועושה עבודתה על הצד הטוב ביותר, אמינה מאוד, עזרה לי אישית מאוד והייתה קשובה לצרכיי. מביאה תוצאות טובות ולשביעות רצון הלקוח.
     

  • 28/02/2022

    אנושיות, לב ענק, טובת האנשים (בשני הצדדים), מקצועית, אכפתית, זמינה ונותנת מענה ותמיכה בכל עת ובכל שלב - זכינו ובענק. תודה רבה לך עו"ד אוריה חנן
     

  • 28/02/2022

    אישיות מדהימה! קשובה ומכילה ועושה את הכל כדי להגיע למקסימום תוצאות חיוביות עבור הלקוח/ה!! ממליצה בחום ומבטיחה 100% הצלחה!!
     

  • 28/02/2022

    עו"ד אוריה מקצועית מאוד, אנושית ומכילה. נותנת ייעוץ ענייני וממוקד מאוד. לא נותנת לסטות מהדרך הנכונה ע"מ שהאינטרס של לקוחותיה יישמר.
     

עורכת דין אוריה חנן
פניה ישירה אל עורכת דין אוריה חנן

למעלה