עו"ד אביעד סיני

עו"ד אביעד סיני

וושינגטון 4 , ירושלים (ירושלים והסביבה)

עורך הדין סיני מספק לווי משפטי שוטף במגוון תחומים, לרבות בלווי חברות ופרטיים בתיקים מסחריים, דיני עבודה, ודינים מנהליים ורשויות מקומיות

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עורך הדין סיני מספק לווי משפטי שוטף במגוון תחומים, לרבות בלווי חברות ופרטיים בתיקים מסחריים, דיני עבודה, ודינים מנהליים ורשויות מקומיות.

 

כמו כן, עו"ד סיני עוסק בתחום המקרקעין. במסגרת זאת, אביעד מספק ליווי משפטי שוטף בעסקאות מקרקעין רבות ומגוונות וקידום פרויקטים ומיזמים שונים. כמו כן, הוא בעל ניסיון בטיפול בנושאי מיסוי מקרקעין, דיני תכנון ובנייה.

 

תביעות הנוגעות למקרקעין ולרבות תביעות פינוי, תביעות במסגרת בית משותפים, עררים בנושאי תכנון ובנייה ועוד.

 

במסגרת התמחותו בנושאי מקרקעין ונדל"ן, צבר עורך הדין אביעד סיני ניסיון רב כמנהל הנכסים של עיריית חדרה, תפקיד אותו הינו מבצע בשנים האחרונות במקביל לעבודתו במשרד.

 

במסגרת התפקיד, הוא עוסק בניהול נדל"ן ובטיפול בבעיות הנוגעות במקרקעין ופיתוח ומיצוי הפוטנציאל הטמון במקרקעין ציבוריים ופרטיים ולרבות קידום מכרזים, עסקאות מקרקעין, תוכניות להשבחת מקרקעין ועוד. כמו כן, עסק בנושאי התכנון והבנייה הנוגעים למקרקעין ציבוריים ובכלל זה בנושא ההפקעות.

 

לצד התמחותו המשפטית, כיהן אביעד במספר תפקידים ציבוריים. בין היתר כיהן אביעד כיו"ר המשמרת הצעירה של מפלגת העבודה בעיר ירושלים, חבר מרכז במפלגת העבודה, חבר ועידת ההסתדרות ועוד.

 

השכלה: תואר ראשון במשפטים (LL.B) ותואר שני במנהל ומדיניות ציבורית (M.A) מאוניברסיטת חיפה.

חבר בלשכת עורכי הדין בישראל משנת 2007

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עו"ד אביעד סיני
פניה ישירה אל עו"ד אביעד סיני

למעלה