עו"ד קירש חאלד

עו"ד קירש חאלד

רח' שער פלמר 1 , חיפה (אזור הצפון)

המשרד עוסק בתחומים:אזרחי, מסחרי, נזיקין, עבודה ומקרקעין

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרדנו מעניק מגוון רחב של שירותים משפטיים לחברות, ליחידים,למוסדות, לחברות הייטק ותעשיה, בתחומי עיסוק שונים. עורכי הדין במשרד עוסקיםבנושאים משפטיים שונים, לרבות בתחומי המשפט המסחרי (ליווי עסקים ותאגידים שונים),מקרקעין (נדל"ן), דיני בנקאות, נזיקין, מעמד אישי (ענייני משפחה וירושה),גבייה (טיפול בחובות) והוצאה לפועל, דיני חוזים, דיני פשיטת רגל, דיני עבודה.

 

משרדנו כולל צוות משפטי המורכב מעורכי דין בעלי ניסיון משפטי ועסקי רב, צוות מנהלי ושליחים.בכל עניין משפטי, מטפל צוות עורכי דין בעל ניסיון ויכולות בתחום המשפט הספציפי.

 

 

כל עורך דין במשרדנו ממונה על תיקים משפטיים של מספר לקוחות ואחראי על מתן הטיפול המשפטי ועלהמענה המיידי לרפרנט הלקוח, אשר בתיקיו המשפטיים הוא מטפל. עורכי הדין במשרדנו מנוסים בהופעות בדיונים משפטיים הן בבתי המשפט (בכל הערכאות השיפוטיות), והן בפני הרשמים בלשכות ההוצאה לפועל וזמינים בכל שעות העבודה.

 

 

במשרדנו עורכי דין בעלי ניסיון ובקיאות רבה במתן שירותים משפטיים למוסדות ותאגידים גדולים, מתן שירותים לחברות ציבוריות ופרטיות המובילות במשק, וליחידים.

 

השירותים המשפטיים שמעניק משרדנו הינם מגוונים ותפורים לפי מידותיו וצרכיו של הלקוח, החל ממתן ייעוץ משפטי שוטף, הכנת חוות דעת משפטיות, הערכת סיכויי תביעה, עריכת הסכמים וחוזים וניהול הליכי ליגיטציה במגוון רחב של תחומים משפטיים. השותפים במשרד עבדו ועובדים עם מוסדות מוכרים, ומכירים הם את המאטריה המשפטית היטב כמו גם את נהלי העבודה ואנשי הקשר.

 

המשרד מקושר באמצעות מערכת עו"דכנית פלטינום לכל לשכות ההוצאה לפועל ומערכת בתי המשפט. כמו כן המשרד מקושר לרשם החברות ואתרים משפטיים המעדכנים את עוה"ד בשינויים החלים בחוק ובתקדימים המשפטיים על בסיס יומי.

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עו"ד קירש חאלד
פניה ישירה אל עו"ד קירש חאלד

למעלה