עו"ד ריקי אופק אבן צור

עו"ד ריקי אופק אבן צור

דיסקין 9 א', קומה 2 (מסחר) , ירושלים (ירושלים והסביבה)

ריקי אופק אבן צור - משרד עורכי דין מוביל בירושלים בתחום דיני המשפחה: גירושין, צוואות, ירושות ומשפט מסחרי ועסקים. המשרד פועל משנת 2003, ניהל וטיפל במאות תיקים בגישה ייחודית ופורצת דרך בכל רחבי הארץ ובחו"ל.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 5 המלצות

על המשרד

ריקי אופק אבן צור - משרד עורכי דין מוביל בירושלים בתחום דיני המשפחה: גירושין, צוואות, ירושות ומשפט מסחרי  

 

המשרד פועל משנת 2003 ומעמיד לרשות לקוחותיו ניסיון עשיר וידע משפטי רב, תוך ניהול וטיפול במאות תיקים בגישה ייחודית ופורצת דרך בכל רחבי הארץ ובחו"ל.

 

עו"ד ונוטריון ריקי אופק אבן צור מנהלת המשרד, ב"כ של היועץ המשפטי לממשלה בעבר בתחום עזבונות והכונס הרשמי, תואר LL.B מאוניברסיטת חיפה ותואר שני במשפטים מהאוניברסיטה העברית בירושלים. חברה בארגון הבינלאומי World Jurist Association.   

 

פירוט תחומי העיסוק:

 

✔ דיני משפחה - גירושין, הסכמי ממון, מזונות, משמורת, ידועים בציבור, אלימות במשפחה, חטיפות ילדים, נישואים חד-מיניים ועוד.

✔ צוואות - הכנת צוואות, תיקונים לצוואות וטיפול במימושן.

✔ ירושות - ניהול עזבונות, מאבקי ירושה בהיקף של מיליוני ש"ח, כולל ידע בינ"ל ועוד.

✔ משפט מסחרי ועסקים - פירוק חברות במינוי שופטים במינוי בית המשפט המחוזי.

 

טיפול במאות תיקי גירושין וניסיון של כ-20 שנים, הפכו את עו"ד אופק אבן צור, למומחית בניהול תיקי גירושין ובבניית אסטרטגית חכמה. 

במסגרת ניסיונה כבא כוח היועץ המשפטי לממשלה באגף האפוטרופוס הכללי במשרד המשפטים, הופיעה רבות בבתי משפט מחוזי ומשפחה, ידע על האופן בו פועלת מערכת המשפט, מסייע לה לבחור בטקטיקה המתאימה לניצחון לקוחותיה.

בזכות הוותק הרב שצברה, יודעת כיצד ואיך להתמודד גם מול משרד הרווחה: וועדות השמה, תזכירים, ביקורי בית, תלונות של אחד מבני הזוג בסיכון הילדים וכו'.

עו"ד אופק אבן צור, עובדת על עבודת מחקר לקראת דוקטורט במשפטים ומכשירה עו"ד לניהול אסטרטגי חכם בתיקי גירושין.

צוות ריקי אופק אבן צור - חברת עורכי דין מקפיד על מתן שירות מקצועי, אמין ואיכותי בסטנדרטים גבוהים לכל לקוחות המשרד, תוך שמירה על כללי האתיקה המקצועית ועל יחסי אנוש מעולים.

 

המשרד שוכן באזור יוקרה ובו חניון לנוחות לקוחותיה.

 

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 5 המלצות)
  • 10/03/2024

    הגעתי לעו"ד ריקי אופק אבן צור בשבר הכי גדול של חיי. ממש לא חשבתי שאוכל להתרומם. גירושין זה אף פעם לא קל, ביחוד שילדים מעורבים. אין לי מושג איך עורכי דין אחרים פועלים, עם ריקי זכיתי להבין את האופן בו הליך הגירושין משליך גם על חיי בהמשך וכיצד כדאי לעשות הכל כדי למזער פגיעה בראש ובראשונה בילדים. -- חלפו שנים ועצות הזהב שיקבלתי מריקי, הסתבר שהצילו אותי ומיזערו את הפגיעה בילדים. --- המלצות חמות על ריקי.
     

  • 07/10/2020

    אני רוצה להמליץ על עורכת דין מהדרגה הראשונה, יש לה לב רחב ותמיד נכונות לעזור. לפני כ- 5 שנים התגרשתי וחיפשתי עורכת דין שמבינה בענייני משפחה, מצאתי את עו"ד ריקי במקרה (אבל אין מקרה, הכל משמיים). היא קיבלה אותי יפה ועם חיוך, הקשיבה לסיפורי ועזרה לי להתגרש מהר. היא ליוותה ותמכה בי בתהליך ועד היום היא תומכת ועוזרת לי בכל דבר שאני צריכה, בקיצור חברים. אני רוצה להמליץ עליה באופן הכי טוב שיש, את כל מי שהיא תייצג, יקבל את הטופ שבטופ. באהבה
     

  • 29/09/2020

    כשנפגשתי לראשונה עם עו״ד ריקי אופק אבן צור, הייתי שבורת לב, בהלם, חסרת פרוטה, כמעט חסרת בית, מפוחדת וגידלתי לבד שלושה ילדים צעירים שחלקם עם בעיות בריאות. המצב המשפחתי והכלכלי היה טרגי, מסובך וקיצוני בעקבות בעל שרימה והרס את החיים שלי, של משפחתו ושל עוד המון אנשים. למרות שהמצב היה נורא, עו"ד ריקי הייתה כנה, חזקה וחרוצה ביותר להגן על זכויותיי ושל ילדיי. היא עבדה שעות ארוכות ונסעה למרחקים כדי להיפגש עם מי שיכול לעזור למצבי. כתוצאה ממאמציה, היא הצליחה לייצב את משפחתי ולבטל איומים כלכליים קשים. אני ממליצה בכל ליבי שכל מי שזקוק לעורך דין אכפתי, חזק וחרוץ להיעזר בעו"״ד ריקי אופק אבן צור ויהיה לו מזל וברכה אם היא תייצג אותם. בהצלחה
     

  • 13/08/2020

    פניתי ברגעים הקשים ביותר לעורכת הדין ריקי אבן צור. זכיתי ליחס חם ואנושי, עורכת דין בעלת ידע עצום ונרחב בדיני משפחה ומחשבה יצירתית. מומלצת בחום, סייעה לי בימים קשים.
     

  • 07/06/2020

    עו"ד ריקי אופק אבן צור מהטובות שהכרתי בתחום דיני המשפחה. משרדה טיפל במקצועיות בתיקים של כמה מחבריי לשביעות רצונם. ממליצה בחום לכל מי שמתחיל הליך גירושין, נזקק להכנה וטיפול בהלוואות, בניהול ירושות וידע ייחודי בפירוק חברות.
     

עו"ד ריקי אופק אבן צור
פניה ישירה אל עו"ד ריקי אופק אבן צור

למעלה