מהו טוען רבני? מי צריך אותו? מהם הדברים החשובים שצריך לדעת וכמה מילים על מה שכולם שואלים לגבי טוען רבני מחיר ועל פי מה הוא נקבע.

 

ובכן, כאשר צריכים להתנהל מול בית הדין הרבני, בנסיבות של גירושין או במקרים אחרים, מומלץ לעשות זאת בעזרתו של טוען רבני. טוען רבני מייצג אתכם בבקשתכם אל מול בית הדין הרבני, ממש כמו עורך דין. טוען רבני הוא אינו עורך דין, אך בכל הנוגע לייצוג בבתי דין רבניים יש לו יתרון על פני עורכי הדין – טוען רבני למד את דיני המשפחה, אך הוא גם מכיר את הטיעונים ההלכתיים התקפים בבית דין רבני.

 

טוען רבני אינו מתיימר להיות עורך דין ואינו מוסמך לייצג לקוחות בערכאות משפטיות אחרות מלבד בתי הדין הרבניים. אך ”מגבלה“ זו היא בעצם מה שמעניק לטוען הרבני את היתרון. הוא מתמחה בנישה מסוימת ובה הוא שולט בצורה מלאה. טוען רבני, מלבד הכשרתו במשפט העברי ודיני המשפחה הוא גם בוגר ישיבה המכיר את עולם ההלכה לעומקו ומדבר בשפת הדיינים. הוא שולט היטב בעולם המונחים ההלכתי, הביטויים הארמיים ומכיר את סדר הדין.

 

טוען רבני – מחיר זה לא הכל

 

כאשר אתם מחפשים טוען רבני, מחיר טוב זה לא הכל. חשוב לוודא שאכן מדובר באדם שיש לו רישיון לייצג בפני בתי הדין הרבניים, זוהי דרישה בסיסית והכרחית. אך מה שחשוב בטוען רבני מלבד עלויות שכר הטרחה הוא הרגישות האישית, לצד העבודה המקצועית. במקרים רבים טוען רבני מייצג מקרי גירושין ובעיות במשפחה הדורשות רגישות רבה כלפי כל המעורבים, בעיקר כאשר מעורבים בתמונה ילדים.

 

תהליך גירושין, פרידה של בני זוג ושינוי במבנה המשפחה הוא במקרים רבים תהליך כואב. על הטוען הרבני להיות אדם שקול דעת ורגיש המסוגל ללוות אתכם לכל אורך התהליך באכפתיות רבה.

 

טוען רבני גובה שכר טרחה עבור עבודתו, אך חשוב להבין שבכל הנוגע לטוען רבני מחיר הוא אינו דבר אחיד עבור כל מקרה. גובה שכר הטרחה נקבע בסופו של דבר על פי מורכבות התיק ויש לבחון כל מקרה לגופו ולקבל הצעת מחיר אישית. ישנם מקרים קלים ומהירים, אך אחרים עלולים להימשך במשך חודשים ולכלול דיונים רבים.

 

גישור, בוררות, גירושין או כל נושא אחר, פנו אליי לצורך ייצוג בפני בית הדין הרבני. ייצוג של טוען רבני המכיר את דיני ההלכה, דיני המשפחה וסדר הדין עם שירות הפונה אל המגזר החילוני והדתי כאחד.