אני רוצה להגיש תביעה על הטרדה ובילוש נגד אדם לא ידוע, רק מספר הרכב ידוע לי. מה לעשות.
תפנה לפורום שעוסק בתביעות . פורום זה אליו פנית איננו עוסק בענינים אזרחיים כי אם בפליליים בלבד. תביעה אינה הליך פלילי ועל כן, תנסה למצוא סיוע במקום אחר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
עקרונית כן. ניתן לדרוש קבלת זימון רישמי. מאידך, באם מדובר על צורכי חקירה דחופים, יש למשטרה סמכות להגיע ולקחת פיזית. הצעתי לך - במידה ואכן מדובר בגורם רישמי, גש והסדר את הנושא בתחנת המשטרה. ...
המשך תשובה