שלום, אני לדוגמא לא עם רכב הולך ברחוב מותר לניידת לעצור הכול, אני עונה להם ואז ואז להתחיל לדוגמא לבדוק מה יש לי בתיק מה יש בכיסים בבגדים וכאלה דברים ללא שום צו וסתם ללא כל חשד כי חושדים בי כי השעה 2 וחצי בלילה ואני ברחוב? תודה
(1).jpg)
רק במידה וקיים "חשד סביר", בין השאר, לביצוע עבירה - מותר לערוך חיפוש.
במידה ולא התקיים "חשד" שכזה, מדובר על חיפוש שאינו חוקי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
במידה וברשותך טענות/ראיות כי לא ביצעת כל עבירה - ניתן שלא לשלם את הדו"ח ולהגיש בקשה להישפט. בד"כ מפורט, על גבי הדו"ח עצמו, לאן צריך להגיש את הבקשה ובאיזה אופן....
המשך תשובה