סבי יליד עירק- נולד ב- 1933 (בת.ז. רשום 1935) ועלה לארץ בשנת 1951. האם הוא זכאי לפיצוי/מענק שנתי?
אדווה שלום,
אנא קראי רק מעט מהתשובות לשאלות הפורום זה. השאלה שלך נשאלה בדרך זו או אחרת מספר פעמים וקבילה תשובה מלאה. יש לבחון את קורותיו של סבך בעת הפארהוד, להבין האם הגיש תביעה בעבר ומה רצונו כעת.
לאור זאת יש לפעול.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין דוד ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אלונה, אין ספק שסבתך אמורה לקבל תגמולים כלשהם. לכל הפחות- מענק שנתי מהרשות לזכויות ניצולי השואה, זכויות נילוות לכך ומענק חד פעמי מקרן הסיוע. אולם, ללא הבנת סיפורה המלא, לא ניתן להבין האם המינימום הזה...
המשך תשובה