אני נולדתי בעיראק ב20/10/1945 עליתי ארצה 1951 הייתי בת 6 ,הורי סבלו מרדיפות ופגיעות במשך כל תקופת שהותינו הרבה התנכלויות לא יצאנו מהבתים אלה בסתר,גם אחרי הפראוד המשכנו לסבול ,שדדו ובזזו אותנו,ולכן נאלצנו לברוח רק עם הבגדים שעלינו. אני היום בת 72 ואני חושבת שמגיע גם ל פיצויים כמו לילדי גרמניה.ואני רוצה להלחם על כך ולא לוותר. תודה .
פוריה שלום,
פרעו הפארהוד התקימו מעל ארבע שנים טרם לידתך. מכאן- לא ניתן לקשור את הסבל שחווית לאירועים אלו. בדוחק משרד האוצר מכיר בזכות כלשהיא של נפגעי הפארהוד ואני מקווה שמאבקנו בנושא זה יצלח באופן מלא.
בברכה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין דוד ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שרית, מניסוח השאלה ניתן להסיק שאמך לא מקבלת בגין רדיפותיה תגמולים חודשיים. באם זהו המצב הגישו בקשה עוד החודש. לבקשה תצטרכו לצרף םלט רפואי ושם הדבר יעלה, ככל שלא תינתן הכרה- נכון יהיה להגיש ערר על דח...
המשך תשובה