שלום רב, ביצעתי הזמנה לחופשה מול חברת איסתא לתאריכים 25-28/07/2013 לכרתים לי ולבת זוגתי ההזמנה בוצעה כחודשיים לפני הטיסה ובו נאמר לנו כי ההמראה תהיה בשעה 13:00 מנתבג, אך מדובר בטיסת שכר שעלולה להשתנות בכל רגע כעבור מספר ימים מיום ההזמנה יצרו קשר מאיסתא ועדכנו כי הטיסה נדחתה לשעה 15:00 מנתבג לכרתים. כשבוע לפני הטיסה צלצלנו לאיסתא וביקשנו שישנו לנו את הטיסה בכדי שלא נגיע מאוחר ליעד ומאיסתא טענו שלא ניתן להחליף, דיברנו עם מנהל באיסתא שהבטיח שבמידה ותהיה טיסה אחרת מוקדמת יותר ותהיה אפשרות להחליף לנו הוא יעדכן אותנו,אך שום פניה לגבי זה לא נעשתה מאיסתא עד היום בתאריך 25/07/2013, יום הטיסה הגענו לנמל התעופה בן גוריון בשעה 12:15 בידיעה שהטיסה בעוד כמעט 3 שעות(15:00), בקבלה נאמר לנו שהטיסה היא בשעה 13:00, עברנו חוויה ממש לא נעימה בשדה, נזפו בנו בבטחון הנתבג שאנו מאחרים והמטוס עכשיו צריך לחכות רק לנו. אשמח לקבל יעוץ מה כדאי לעשות במקרה זה? תודה מראש
היות והעיכוב בהמראה אינו עולה על 8 שעות לא קיימת לך עילת תביעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יעקב היקר שלום, הן סעיף 6(ה)(1) לחוק שירותי תעופה והן בפסיקה הענפה בנושא נקבע כי תקלה טכנית במטוס עשויה להיחשב נסיבה מיוחדת שאינה בשליטת מפעילת הטיסה או למארגן ועשויה להעניק להם פטור מתשלום פיצוי...
המשך תשובה