
שלום רב, ב 9.8 טסתי עם פגסוס לוינה בטיסת בוקר, היום- שלושה ימים לאחר הנחיתה המזוודה שלי עדיין לא נמצאה, ונראה שהחברה שמטפלת עבור פגסוס מתקשה לאתר אותה. אמרו לי ליצור קשר עם פגסוס, לברר על פיצוי על דברי ביגוד הנעלה והידיעה לימים הללו, אל הטלפונים שלהם אינם זמינים. הייתי רוצה לדעת האם פגסוס נושאים בתוצאות ונותנים פיצוי על אבדן - במידה והמזוודה לא תמצא, או במידה של עיכוב באספקת המזוודה. תודה רבה על המענה, אלינור
מי שאמור לשאת בנזק לאובדן/לאיחור בקבלת כבודה היא חברת התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בהתאם למתואר, ככל הנראה אכן קמה לך זכאות לפיצוי. סיבת הביטול בהתאם למה שאתה מתאר אינה עולה לכדי קבלת פטור מפיצוי הנוסע של חברת התעופה. כמו כן, השואל קיבל ייעוץ אישי בנושא. ...
המשך תשובה