שלום, הזמנו טיסה עם ארקיע לאמסטרדם, ופחות מ-24 שעות לפני מועד ההמראה הודיעו לנו כי שעת הטיסה שונתה ונדחתה ב3 שעות ו-40 דקות. בנוסף, התעכבה ההמראה בשעה נוספת. סה"כ עיכוב של 4 שעות ו40 דקות. האם אנחנו זכאים לפיצוי?
שלום רב ותודה על פנייתכם. לעניות דעתי, אינכם זכאים לקבלת פיצוי כספי במקרה זה מכוח חוק שירותי תעופה, מאחר והעיכוב היה פחות מ-8 שעות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מומלץ להגיש תלונה לחברת התעופה וכן מומלץ שהפניה תעשה בכתב ולא רק בעל פה , כמובן שיש לצרף אסמכתאות על אודות התכולה שהייתה לך במזוודה, כך גם לצרף קבלות של ציוד/ביגוד וכו שנאלצתם לרכוש בגלל אבדן המזוודה...
המשך תשובה