
טיסה מפריז לתל אביב בחברת צ'רטר (אייר מדיטראן.) התעכבה בכ- 16 שעות, הודעה ראשונה הגיע כארבע שעות לפני הטיסה באמצעות הסוכן בארץ, וכל כ-3 שעות קיבלנו הודעה על דחייה נוספת, האם מגיע לנו פיצוי? את מי תובעים, אנחנו קבוצה של כ- 16 נוסעים שנסעו באמצעות סוכן ישראלי, האם יכול להפנות לגורם שיסייע בתביעה? תודה
שוחחנו טלפונית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בהתאם למתואר בשאלה, על חברת התעופה היה לספק לך שירותי סיוע כגון לינה, מזון ושתייה ושירותי הסעה ותקשורת. ללא קשר למצב הביטחוני. כך קבע החוק. במידה ושמרת את כל הקבלות אתה אכן יכול לקבל את ההוצאות הללו ב...
המשך תשובה