שלום רב. ביום חמישי 2.10.2014 אני וחברי התחלנו את טיולנו לאמסטרדם. תיכננו להגיע לשם באמצעות קונקשן בפאריז. הטיסה של אייר פראנס מס' AF 1961 מנתב"ג לשארל דה גול שהייתה אמורה לצאת ב14:00 שעון ישראל ולנחות כשעתיים לפני טיסת ההמשך AF 8242 התעכבה בלמעלה מ4 שעות והמראנו רק ב18:10 שעון ישראל. מיותר לציין שנחתנו בסביבות 22:30 שעון פריז ולא הייתה טיסת המשך לאמסטרדם עד למחרת בבוקר. אייר פראנס דאגה לנו לינה וטיסת המשך לפריז מס' AF 1240 שהייתה אמורה לצאת ב07:20 ב3.10.2014. בפועל גם הטיסה הזו התעכבה בשעתיים ולבסוף הגענו לאמסטרדם בסביבות 10:20 שעון אמסטרדם. כך למעשה במקום להגיע לאמסטרדם ב21:25 הגענו בפועל ב10:20, 13 שעות מאוחר יותר. זאת לאחר שישנו בלילה שלפני רק 3 שעות! כך הטיול שלנו התחיל ברגל שמאל וגרם לנו לעוגמת נפש, בזבוז זמן וטירחה. האם יש כאן עילה להגשת תביעה?
לצערי, לא קיימת לך עילת תביעה על פי חוק שירותי תעופה.
החוק מדבר על איחור בהמראה של 8 שעות (ולא בנחיתה).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לצערי, לא קיימת לך עילת תביעה על פי חוק שירותי תעופה.
החוק מדבר על איחור בהמראה של 8 שעות (ולא בנחיתה).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במקרים בהם העיכוב בטיסה הוא בין 2-5 שעות, הנוסע יהיה זכאי לקבל מחברת תעופה שירותי סיוע כגון שיחת טלפון, מזון ומשקאות. אך לא קיימת לנוסע זכאות לפיצוי כספי בגין העיכוב בטיסה...
המשך תשובה