שלום . להלן פנייתי לחברת "קשרי תעופה" ב-4.17: שלום. 10 ימים אחרי שחזרנו מהטיול האומלל לברצלונה לא קבלנו מחברתכם שום תשובה ושום פיצוי/החזר הוצאות העברה על חשבוננו כאשר את משפחת זוג, סבתא זקנה , 2 ילדים ותינוק לא פגשו בשדה תעופה ברצלונה ונאלצנו לנסוע עם כל המזוודות לבד משדה תעופה לעיר ומשם ללכת ברגל, לנסוע ברכבת תחתית ואחר כך - ברכת עד קוסטה בראווה. כל הנסיעות לקחו לנו כ-5 שעות במקום שעה אחת בהעברה מסודרת. נגרם לנו נזק כספי וסבל רב, נשאר כתם חזק על כל הנסיעה כאשר גם לא הספקנו לראות באותו יום מה שתכננו - את קוסטה בראווה. חוסר תשובה וחוסר מתן פיצויים/החזסר הוצאות מוסיפים מלח על הפצע ויוצרים רושם על התנהגות החברה בכל התקופה . מצפה לקבלה מהירה של הפיצוי כדי לסגור ולמחוק מהזכרון (אם אפשר) כאשר במקרה שלנו "לחזור הביתה עם חיוך" לא ניתן וגם נכון להיום הזה התנהגות של החברה אינה מאפשר לנו את זה. "עוד לא אבדה תקוותנו".. מיכאל דייצ'ב
שלום רב
לא ברור מפנייתך מה מהות התלונה בדיוק. מכל מקום פורום זה עוסק בנושא של הליכים נגד חברות תעופה בגין עיכוב/ביטול טיסה בלבד. בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מומלץ להגיש תלונה לחברת התעופה וכן מומלץ שהפניה תעשה בכתב ולא רק בעל פה , כמובן שיש לצרף אסמכתאות על אודות התכולה שהייתה לך במזוודה, כך גם לצרף קבלות של ציוד/ביגוד וכו שנאלצתם לרכוש בגלל אבדן המזוודה...
המשך תשובה