
שלום רב טסתי בקונקשיין ממדריד לישראל עם חברת אל על. כשהגעתי הבייתה ראיתי שהמצלמה שלי - מקצועית וגדולה הייתה חסרה במזוודה שלי. פניתי לאל על וגם לחברת הביטוח עמה ביטחתי את הנסיעה לחו"ל. אל על מנסים להתחמק שלפי הנהלים אין פיצוי על מצלמה. בדקתי בתקנון של אל על ולא ראיתי בום מקום את המילה מצלמה או ציוד צילום . האם אל על חייבים בפיצוי מולי? דבר נוסף - במידה וחברת תעופה מעכבת טיסה ביותר מ 12 שעות ודואגת לי ללינה ואוכל - האם אני יכולה לדרוש פיצוי? תודה
הפורום עוסק אך ורק בביטולי או עיכובי טיסות שנעשו באופן חד צדדי על ידי חברות התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לא ניתן לקבל החזר על כל החבילה שהוזמנה מלון והטיסות. במקרים בהם העיכוב או ההקדמה של הטיסה הוא 2-5 שעות, הנוסע יהיה זכאי לקבל מחברת תעופה שירותי סיוע כגון שיחת טלפון, מזון ומשקאות. אך לא קיימת לנוסע...
המשך תשובה