
שלום רב נסעתי למשך 1/2 שנה לטיול בחול התרם נסעתי ערכתי ביטוח נסיעות בחברת מגדל אחד הסעיפים כלל איחור בהגעת כבודה . במהלך נסיעה ממקום אחד לשני היה איחור בקבלת הכבודה של יותר מ24 שעות בסעיף 8 בביטוח ישנה התייחסות לנושא כשפנינו לביטוח הם דחו אותנו בתוענה שלא הגשנו קבלות רכישה האם קביל מבחינה משפטית? הציין שגובה ההחזר עמד על 500$ ולא ניתן להגיע לרכישות בסכום הנ"ל לא ל24 שעות ובטח לא בדרום אמריקהנ. אשמח לקבל את חוות דעתך תודה
הפורום עוסק אך ורק בביטולים או עיכובים חד צדדים שנעשו על ידי חברות התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יעקב היקר שלום, הן סעיף 6(ה)(1) לחוק שירותי תעופה והן בפסיקה הענפה בנושא נקבע כי תקלה טכנית במטוס עשויה להיחשב נסיבה מיוחדת שאינה בשליטת מפעילת הטיסה או למארגן ועשויה להעניק להם פטור מתשלום פיצוי...
המשך תשובה