טיסת elal/up מבודפשט נדחתה ל9 שעות. elal דאגה למלון על חשבונה ואוטובוס לשדה התעופה, אך מסרבת לשלם פיצוי כספי: "העיכוב בטיסה נבע בשל תקלה חריגה הקשורה לבטיחות הטיסה, בקטע הטיסה הקודם ... אנו מצרים על אי הנוחות שנגרמה ומבינים את מורת הרוח אותה תיארתם, אולם נוכח הנסיבות החריגות ועל פי הגדרות חוק שירותי תעופה סעיף 6.ה.(1) טיסה זו אינה עומדת בקריטריון פיצוי.". האם אני ואשתי זכאים לפיצוי כספי?
שלום . מצטרפת לשאלה היינו על אותה טיסה . וגם אנו קיבלנו את אותה התשובה ממחלקת שירות לקוחות
אולי ניתן להתארגן ביחד ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לדעתי, יש מקום לשקול בחיוב הגשת תביעה.
תקלה טכנית אינה מהווה פטור גורף לחברת התעופה לפני סעיף 6(ה)(1) לחוק שירותי תעופה.
כמובן שצריך להבין מה הייתה "התקלה החריגה" שהתגלתה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יעל היקרה שלום, בסעיף 7(ב) לחוק שירותי תעופה נקבע: "בלי לגרוע מהוראות סעיף קטן (א), נוסע שהונפק לו כרטיס טיסה לטיסה שהמריאה באיחור של חמש שעות ופחות משמונה שעות מהמועד הנקוב בכרטיס הטיסה זכאי להשבת ת...
המשך תשובה