
בטיסה לדרא"פ, דרשו מאיתנו תעודת לידה עבור בננו בן השנה (דבר שלא ידענו מראש). ריצה הביתה וחזרה לנתב"ג, החזירה אותנו כ-50 דקות לפני הטיסה. צוות הקרקע בצ'ק אין לא הסכים לדבר איתנו למרות איוש מלא, ואף סגרו לנו את הדלפק "בפנים" בטענה של "הפסקה. לאחר חצי שעה של תחנונים, חזר הפקיד מההפסקה ורק אז התקשר לבקש שיתנו לנו לעלות. בשעה זו (כרבע שעה לפני ההמראה) אמרו לו שהטיסה סגורה, ושנבוא מחר. האם יש כאן עילת תביעה (בזבוז יום חופש, עוגמת נפש, וכו')? תודה.
הפורום עוסק אך ורק בעיכובים ובביטולים חד צדדים מצד חברות התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בהתאם למתואר בשאלה, על חברת התעופה היה לספק לך שירותי סיוע כגון לינה, מזון ושתייה ושירותי הסעה ותקשורת. ללא קשר למצב הביטחוני. כך קבע החוק. במידה ושמרת את כל הקבלות אתה אכן יכול לקבל את ההוצאות הללו ב...
המשך תשובה