
איחור בטיסה של 7 שעות- היינו אמורים לצאת מקייב לישראל בשעה 12:00 בצהריים ומקום זאת המראנו רק ב 19:00. ההודעה על דחיית מועד ההמראה ניתן לנו יומיים לפני הטיסה המקורית. יחד עם זאת מדובר בטיסה סדירה והם לא יכולים לעשות את זה. הגענו לשדה התעופה שעתיים לפני מועד הטיסה החדש אבל אף אחד דאג לנו למזון ומשקאות ולשירותי הסעה. טסנו במועד החדש כי לא הייתה לנו ברירה, היינו במדינה זרה ורצינו להגיע הבייתה. האם לפי חוק התעופה מגיע לנו השבה של כרטיס טיסה? ומה קורה במקרה שבו אל על לא דאגה להטבות שמגיעות לפי החוק? תודה
שלום רב,
מאחר והעיכוב בטיסה היה פחות מ-8 שעות, נראה כי לא תהיו זכאים במקרה זה לקבלת פיצוי כספי מכוח חוק שירותי תעופה.
בברכה אהוד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נתנאל היקר שלום, חסרים פרטים על מנת להבין את השתלשלות הדברים טוב יותר. יש לעמוד על התיעוד הקיים ברשותך לגבי תשובת חברת הביטוח והתיעוד של משדר הבריאות ההולנדי. אגב, האם פנית אל חברת התעופה כשהיית בשדה...
המשך תשובה