
סגרנו באתר blik טיסות לבוקרשט, הסכום ירד מהאשראי רואים את זה בפירוטי תשלום, בנוסף גם שלחו לנו כרטיסי טיסה למייל. הגענו לשדה תעופה בנתבג ואמרו לנו שהסוכנות לא כירטסו אותנו בטיסה והטיסה מלאה ואין להם איך לעזור לנו. זה ערב חג, בשירות לקוחות אין מענה. האם יש מקום לתביעה?
שלום רב ותודה על פנייתכם. יש לבחון של מי היה הכשל במקרה שלכם. ככל והוא נבע בשל מחדל של סוכנות הנסיעות, הרי שיש מקום לדרוש ממנה החזר וקבלת ופיצוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעיכוב בהמראת טיסה בין 5-8 שעות הנוסעים זכאים לשירותי סיוע (מזון ושתייה, תקשורת ואף לשירותי לינה תלוי אם מדובר בעיכוב בלילה), בנוסף חברת התעופה חייבת להציע לכם את השבת התמורה או בחירת כרטיס טיסה חלופי...
המשך תשובה