
שלום, אתמול טסתי עם חב סנדור של אל על לבטומי הטייס לא הצליח לנחות בבטומי עקב רוחות קשות. הוא עדכן שהוא ממשיך לטביליסי ושם נחת. המתנו במטוס שעתיים וחצי ואז הטייס הודיע שהוא מחזיר אותנו לארץ. העסקה בוצעה באמצעות גרופון הספק השטיח המעופף. השטיח המעופף הודיעו לי בשעה 09:34 שיוצאת טיסה חלופית היום 17.10 בשעה 12:00 ואני צריכה להגיע עד 11:00 לשדה תעופה. הסברתי שלא נצליח להגיע עד 11:00 ובנוסף אני ובעלי סובלים מבעיות גב שהחמירו מהמתנה הארוכה וכל מה שעברנו. בעלי נכה עם מחלת גב ואני אחרי שני ניתוחי גב . ביקשתי לקבל פיצוי על העסקה וכל מה שעברנו, אך השטיח המעופף ואל על מעבירים אותי אחד מהשני ואומרים שהם לא אחראים ושאני צריכה להגיע לטיסה וזהו! אשמח לסיוע מה עושים במקרה כזה? תודה רבה, שגית
שלום רב ותודה על פנייתך. ככל והטיסה אכן לא נחתה ביעדה עקב תנאי מזג האוויר, נראה כי לא תהיה זכאית במקרה זה לקבלת פיצוי. ככל ולבסוף ביטלת את הטיסה, תהיה זכאית לקבל החזר של מלוא התמורה ששולמה עבורה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לא ניתן להשיב על שאלה כאשר מדובר בטיסה עתידית אשר עדיין לא המריאה. עם זאת, לכל חברת תעופה המבצעת טיסות מישראל ואל ישראל, יש נציגים לקבלת כתבי בי דין אשר לכתובת שלהם מגישים את התביעה כנגד חברת התעופה. ...
המשך תשובה