
קנינו כרטיסי טיסה מאל על. הם השתמשו בחברה מקומית מ FLL ל EWR. הטיסה איחרה ופספסנו את הקונקטיון מ EWR ל TLV ב 15דק. 2 הורים + 5 ילדים. הכי קטנה פחות משנתיים. אם לא הייתי מתקשר אליהם לא היו דואגים אפילו לשים אותנו על טיסה 13 שעות אחרי זה. בילינו לילה + חצי יום בשדה התעופה. אני תובע בתביעות קטנות. הם נשענים על publication 735d כטענה ש מי שאחראי זה החברה שהם בחרו בארהב אפילו שהכסף התקבל ע"י אל על. טענה שלי היא שהמפעיל לא רלוונטי כי אל על היא המארגן. עזרה??
שלום רב. לצערי לטעמי אל על צודקים במקרה זה. מה שמשנה זה מי שהפעיל את הטיסה בפועל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יעל היקרה שלום, בסעיף 7(ב) לחוק שירותי תעופה נקבע: "בלי לגרוע מהוראות סעיף קטן (א), נוסע שהונפק לו כרטיס טיסה לטיסה שהמריאה באיחור של חמש שעות ופחות משמונה שעות מהמועד הנקוב בכרטיס הטיסה זכאי להשבת ת...
המשך תשובה