
שלום, בטיסה מברצלונה שהיתה אמורה להמריא ב-14:30 החליטה חברת אל על לשלוח מטוס קטן מהמתוכנן עקב תקלה טכנית באחד המטוסים, כך שחלק מהנוסעים, ומשפחתי בניהם, נדחו לטיסה של 22:15, שהמריאה בסוף רק ב-23:00. הנחיתה התעכבה ב-8.2 שנות. כיצד ניתן להימנע מתשובה של "תקלה טכנית" שאינה בשליטת החברה, בעת שליחת מכתב התביעה? בפועל, נעשתה בחירה של חברת התעופה שלא להעלות אותנו על פני אחרים. תודה
שלום רב. ככל והעיכוב בהמראה היה יותר מ- 8 שעות, תהיו זכאים לקבלת פיצוי, אלא אם כן חברת התעופה תצליח להוכיח שהעיכוב בטיסה נגרם בשל נסיבות מיוחדות שלא היו בשליטתה. תקלה טכנית במרבית המקרים אינה פוטרת את חברת התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי ליאת, נראה כי אכן קמה לך זכאות לפיצוי בהתאם לחוק שירותי תעופה בעקבות ביטול הטיסה. בפסק הדין ת"ק 57249-02-14 חויבה חברת התעופה בפיצוי נוסעים שאיחרו לטיסת ההמשך כאילו הייתה זו טיסה שבוטלה. יתר...
המשך תשובה