
שלום, האם טיסה שהתעכבה מספרד לישראל ב-5 שעות בלי שמסרו לנו מה סיבת העיכוב ולא נראה שהיתה סיבה טובה לזה, מזכה בפיצויים מחברת התעופה?
שלום רב. מכוח חוק שירותי תעופה החל בישראל רק במקרים של עיכוב של מעל 8 שעות, יש זכאות לכאורה לקבלת פיצוי, זאת לעומת התקנות האירופיות הקובעות זכאות לכאורה לקבלת פיצוי בעיכוב של מעל 3 שעות. אולם ככל וחברת התעופה תסרב חשלם לכם פיצוי, לא ניתן לתבוע אותה בישראל מכוח התקנות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ערן היקר שלום, לא ברור מתי הודיעו לך על השינוי במועד הטיסה, לא ברור האם החבילה נרכשה כחבילה אחת או שאת כרטיסי הטיסה רכשת בנפרד? על אף מועד שינוי ההמראה, לא מדובר בטיסה שבוטלה בהתאם לחוק שירותי תעופה...
המשך תשובה