
שלום רב, רכשתי בנפרד 2 כרטיסים של חברות שונות הראשונה מישראל למוסקבה והשנייה ממוסקבה לקמבודיה. הטיסה השנייה של הקונקשן התבטלה ולא מצאתי שום טיסה באותו יוםלכן נאלצתי להישאר לילה במוסקבה ולשלם על מלון וזה גרם לי עוגמת נפש. ניתן להגיש תביעת פיצויים על הביטול השני?

הפורום אינו עוסק במקרים בהם מדובר בטיסה שבוטלה בין התאריכים 01.03.2020 -16.07.2021 בשל משבר הקורונה העולמי.
בברכה
יצחק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי יהודה, בהתאם למתואר, נראה כי אכן קמה לכם עילה לפיצוי כספי, רק במקרים חמורים של תקלה טכנית חריגה ונדירה לא יינתן פיצוי, אך ברוב המקרים תקלה טכנית אינה פוטרת את חברת התעופה מלפצות את הלקוח. בברכה...
המשך תשובה